4.9
gebaseerd op 74 reviews
Mara - 11 maanden geleden

Altijd super blij als ik ben geweest. ❤️❤️❤️

Sanne - 11 maanden geleden

Na de behandeling en knipbeurt weer mijn prachtige krullen terug. Celine is een aardige vriendelijke dame. Ik kom zeker weer terug.

Jorike - 12 maanden geleden

Voor de eerste x geweest. Ben super blij met het resultaat. Krult nu veel meer

Judith - 12 maanden geleden

Vriendelijk, heel mooi resultaat voor een zeer redelijke prijs.

Charlotte - 12 maanden geleden

Celine luistert goed naar wat je wilt, ik ben echt hartstikke blij met haar. Ik kan haar echt bij iedereen aanbevelen,!!👍😜

Madeleine - 12 maanden geleden

Ja leuk! Aanrader. Ben erg blij met m’n haar.

MAR - ongeveer een jaar geleden

Goed geluisterd naar wat ik wilde, fijn masker gehad, en goed geknipt.Celine heeft m'n haar vervolgens ook mooi gestyled en tips gegeven voor betaalbare producten. Blij mee!

Angela - ongeveer een jaar geleden

Had niet verwacht dat er toch zoveel krul in kon zitten, thanks!!

Valentina - ongeveer een jaar geleden
Danielle - ongeveer een jaar geleden