4.9
gebaseerd op 74 reviews

We zijn tevreden. Mijn zoontje zijn haar is mooi geknipt. Bedankt! ☺️

Shakira - meer dan een jaar geleden

Goede kleur advies,goed geknipt ,netjes en vriendelijk geholpen.
Absolute aanrader,ga de volgende weer graag naar toe.

Karin - meer dan een jaar geleden

Weer goed geholpen

Elizabeth - meer dan een jaar geleden

Ik ben heel tevreden, kom graag terug 😁

angela - meer dan een jaar geleden
Sam - meer dan een jaar geleden

Super relaxed, ze heeft mijn krullende haar geknipt en behandeld, resultaat mocht er zijn.
Ook nog wat tips gekregen wat mijn krullen mooier maken.

Astrid - meer dan een jaar geleden

Mijn dochter is mooi geknipt en ik heb goed advies gekregen om haar haar te stylen.

Debora - bijna 2 jaar geleden

Heel blij met mijn nieuwe haartjes! De highlights zijn heel mooi en erg fijn dat er er niet veel vanaf hoefde. Ik kom zeker terug!

Faye - bijna 2 jaar geleden

Ben erg tevreden. Highlights erg mooi (kleine strengen, mooie kleur) en mijn krullen mooi geknipt. Krul valt veel mooier.

Maaike - bijna 2 jaar geleden

eindelijk een goede krullenkapper, zo blij mee.

Elizabeth - bijna 2 jaar geleden